همشهری آنلاین: باشگاه سپاهان تاکنون فهرست بازیکنان خود برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را به فدراسیون فوتبال ارائه نکرده است.

به گزارش مهر، با وجود پایان مهلت 37 روزه (30 آذر تا اول بهمن) فدراسیون فوتبال به 4 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، تاکنون باشگاه سپاهان اقدامی درجهت ارائه مدارک خود به منظورثبت بازیکنان و کادر فنی خود به فدراسیون فوتبال انجام نداده که ادامه این روند می تواند برای این باشگاه مطرح فوتبال کشورمشکل ساز شود.

تاخیر باشگاه سپاهان در تحویل فهرست بازیکنان خود باعث شد تا روز گذشته مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و امروز عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ طی نامه‌های جداگانه‌ای مراتب اعتراض خود را به باشگاه سپاهان اعلام کنند.

این درحالی است که به نظرمی رسد باشگاه سپاهان به منظور اضافه کردن اسامی یک یا دو بازیکن جدید ازجمله رسول خطیبی به فهرست بازیکنان خود تحویل لیست 40 نفره بازیکنانش را به تاخیرانداخته است.

تاخیر تعمدی باشگاه سپاهان در تحویل لیست بازیکنان خود به AFC درحالی است که درصورت رعایت نشدن مهلت زمان تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارائه لیست بازیکنان و مدارک لازم، احتمال حذف نام باشگاه سپاهان از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است.

از سوی دیگر با توجه به اینکه مهلت نهایی ارسال اسامی بازیکنان 23 بهمن ماه به پایان می‌رسد و این مدارک باید پیش از ارسال به AFC به امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال برسد، فرصت باقی مانده برای نهایی کردن، رفع نواقص و تکمیل مدارک مورد نظر برای ثبت اسامی بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا بسیار کوتاه است و ادامه این روند می‌تواند باشگاه سپاهان را درخطرحذف از لیگ قهرمانان آسیا قراردهد.

در همین حال با وجود به خدمت گرفتن رسول خطیبی از تیم الظفره امارات، این بازیکن برای همراهی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به صادرشدن کارت ITC خود از سوی فدراسیون فوتبال امارات دارد، که تاکنون درخواستی از سوی باشگاه سپاهان برای صدور کارت ITC  وی به فدراسیون فوتبال ارائه نشده است.

 سپاهان کمتر از 16 روزکاری برای ارسال مدارک ازطریق فدراسیون فوتبال به AFC زمان دارد.

کد خبر 73946

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز